وقتی یک کاربر اینترنت بدنبال کالایی برای به صورت آنلاین می گردد. نخستین جایی که رجوع می کند، موتورهای جستجو خواهد بود. حال اگر 50 شرکت آن نوع کالا را در وب سایتهای خود در معرض بگذارند ، بخت با ندگانی است که جایگاه سایت آنها در موتور جستجو بهتر باشد.
گرچه امروزه گاههای اینترنتی زیادی هستند که طیف گسترده ای از کالا ها را به می رسانند اما همچنان رقابت سختی برای بالایردن سایتهای کالا در موتور جستجو وجود دارد. SEM  کوتاه شده عبارت Search Engine Marketing  می باشد.
این جمله معروفی است که : « اگر گوگل به شما لبخند بزند ، بازار به شما لبخند خواهد زد ! »

بازاریابی موتورهای جستجو یکی از پربازده ترین روش های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی است که بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را به همراه دارد. در نظر داشته باشید که SEM شامل دو بخش است:

    تبلیغات در گوگل یا تبلیغات ادوردز
    سئو و بهینه سازی سایت

بسیاری از افراد به اشتباه این تصور را دارند که بازاریابی موتورهای جستجو همان تبلیغات گوگل است، در حالیکه اینطور نیست و تبلیغات گوگل و سئو زیر مجموعه بازاریابی موتورهای جستجو هستند.

بازاریابی موتورهای جستجو، بهینه سازی موتورهای جسجو
بازاریابی با موتورهای جستجوگر

SEM به تمام پروسه افزایش بینندگان سایت و بالا بردن آن به کمک موتورهای جستجوگر گفته می شود. در حقیقت SEO بخش از SEM است. نمونه کارهایی که در SEM انجام می شود عبارتست از:

    انتخاب کلمات کلیدی
    بررسی وضعیت فعلی سایت و رقبای آن
    اصلاح ساختار سایت
    تنظیم متاها و عناوین سایت
    بهینه سازی سایر پارامترهای سایت
    معرفی سایت به موتورهای جستجوگر
    افزایش محبوبیت و پیوندهای سایت و مدیریت این پروسه
    تحلیل آمار سایت
    بالا بردن رتبه ها (کنترل رتبه ها و اعمال تغییرات مورد نیاز
    انتخاب موتورهای جستجوگر برای سرمایه گذاری بر آنها

امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطلاعات کاملی در مورد SEM یا Search engine marketing کسب کرده باشید.


سئو آباد موتورهای ,جستجو ,سایت ,بازاریابی ,سایت    ,تبلیغات ,موتورهای جستجو ,بازاریابی موتورهای ,بهینه سازی ,موتورهای جستجوگر ,بالا بردن ,بازاریابی مو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان گل سنگ بانک دانلود مقاله و نرم افزار تی بی تی شرکت مهندس افشار ویرافایل سیمرغ